torsdag 8 november 2012

Fina presenter!

Den senaste veckan har jag mest cashat in. Det började med att svärmor var på besök i helgen och hade med sig dessa fantastiska hemstickade sockor som hennes svärmor hade gjort åt mig... Så varma och sköna att ha i stövlarna nu i höst, och vem blir inte glad av färgerna och mönstret?!


Se fick jag för mig att kolla mejlen som är kopplad till bloggen. Det var visst ett tag sen jag gjorde det, för där hittade jag ett en-månad-gammalt mejl från Jenny som har bloggen Arga katten om att jag vunnit en body i hennes utlottning! Som tur var hade hon inte hunnit lotta ut den till någon annan än!


Slutligen hade min granne och pysselkompis bett sin mamma att rensa ut bland sina retrotyger, vilket resulterade i en hel kasse tyger till mig.


Tänk, en massa snälla människor, som knappt eller inte alls känner mig, har gjort mig så glad genom dessa fina presenter! Det kallar jag guldkant på vardagen!! (Vilket kan behövas då vårt kök ser ut som nedan just nu och vardagen i övrigt är ganska kämpig med 3-årstrots och pestig graviditet).




4 kommentarer:

hönapöna sa...

Gah... fy vad det är jobbigt att leva sådär, utan tre-års-trots och graviditet. Skönt med lite fina saker som lättar upp livet lite.
Lycka till med köket, blir säkert kanon! :-)

Miiaoo sa...

Ja eller hur! Lite fina prylar och gulliga tankar behöver man när köket ser ut så.. ;) Men det blir nog väldigt fint sen!!
Snygga sockar! Älskar sockar!

od Andulky sa...

Snygga sockor och grattis till vinsten!

Fiff sa...

Wow vilka uppiggande gåvor! Kassen med tyg ser ju fantastisk ut! Lite avis där ;-)
Men får trösta mig med att min graviditet inte verkar lika jobbig som din... Kram!