tisdag 31 maj 2011

Dearest blog award...


Jag har fått en award av Popcorn. Tusen tusen tack!! Det gör mig så glad att kunna inspirera någon annan!

Tanken är visst att jag ska berätta 8 saker om mig själv och sen skicka vidare awarden till 5 bloggare med färre än 100 följare, som i sin tur gör samma sak...

Jag har tidigare berättat lite om mig själv här och här. Nu kommer lite mer om mig:

1. När jag gjorde en personlighetsanalys för ett år sen fick jag veta att jag är en "gul" personlighet - idéspruta, glad, pratig och energisk (i början av projekten)... men inte särskilt uthållig vad gäller att genomföra alla uppstartade projekt och definitivt utan sinne för detaljer eller noggrannhet :) Det stämmer allt för väl.
2. Jag har fruktansvärt svårt för att känna igen ansikten vilket får mig att tro att jag faktiskt lider av en lätt form av ansiktsblindhet.
3. Tiramisú är den godaste desserten jag vet.
4. Tisdagar är dagen jag gillar minst i veckan. Om jag försover mig är det garanterat på en tisdag.
5. Jag jobbar som projektledare. Om det skiter sig vill jag öppna ett café. Och en syaffär....
6. Jag skulle gärna vilja lära mig att fotografera.
7. Trädgård och odling är ett nytt intresse eftersom jag flyttade till ett hus för första gången i höstas.
8. Jag har ett barn och vill gärna ha fler så småningom!

Nu ska jag skicka awarden vidare till 5 bloggare med färre än 100 följare. Har inte stenkoll på hur många följare alla har, men här har jag valt ut 5 st bloggar som jag gillar! Ta en titt på dem, vetja! :)

4 kommentarer:

PetraO sa...

Tack! Det var härligt med en award i sommarvärmen, och kul att hitta till din fina blogg! / Petra

Nilla sa...

Tack söta du för awarden! Jag är tyvärr värdelös på att föra sånt vidare. Kan liksom inte komma på vad jag ska skriva... Får klura på det och se om det blir nåt. :) Men tack och bock återigen! :)

Jennie sa...

Nilla: känn ingen press! Se det som en uppskattning av det du gör bara!

Emilia sa...

Tack ;)