lördag 20 mars 2010

Välkomstpresent




En bebis-present är levererad. Presenten var färdig långt innan bebisen tittade ut men p g a diverse förkylningar, resor och ryggskott så har vi ännu inte träffat den lilla plutten som redan fyllt en månad. Paketet levererades istället till pappas kontor, så att den hinner användas innan lillen blir för stor! Innehållet är en tåg-body och en liten sjöhästskallra. Den uppmärksamme läsaren noterar att jag tidigare gjort i princip likadana saker till min egen lille kille (se annars här och här om du undrar). Fantasilöst kan man tycka så här i efterhand, men har man hittat sina favoriter så har man....

Tack för alla krya på dig-hälsningar i mitt förra inlägg, det värmer!! Och ryggen är så bra att jag orkat vara på stick-kafé idag! :)

6 kommentarer:

Le Petit sa...

Fin present! Sjöhästskallran var söt.

busmumrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ingrid sa...

så fina! sjöhästskallran är jättesöt!! skönt att du känner dig bättre!!

od Andulky sa...

Jättefint!!

Jennie sa...

Tack, kul att ni gillar det! :)
Skallran i hästen har jag köpt på Tiimari, men den låter inte heller så mycket så jag är också på jakt efter en bättre sort! Kanske någon annan vet? Mönstret till bodyn är från Ottobre nr 5/2006. Jag tycker att den är jättebra. Omlottöppningen i halsen är praktisk och jag tycker att denna modell, till skillnad från de flesta andra Ottobre-kläder är "rätt" i storleken. Inte så där kort och vid som de ofta är annars.

Pyssellycka sa...

Vilken fin present!